Fredagsmys!!

Ja det va ju en annorlunda fredag.. Ensam på ett sjukhus hela dagen.  och det ända man längtat till har varit kvällens let´s dance. sitter och spejar in det nu.
Lite avis på dom där hemma som åt tacopaj...MMMM tacopaj...
Gu va jag ska äta hemma gjord mat sen.. Jag får ju hemma gjord här me men utan krydda.
inget blir ju som hemma.

Borta bra men hemma bäst..

nu har man ju varit här en vecka.. ja börjar nog acceptera min adresslapp nu..
fast har ju oxå ett mål nu.. !  1och halv vecka sen är det tack och hej för mig ryhov...

Om det inte kommit ngn bebis innan dess.!!
 dax att krypa ner brevid min godispåse och inta tv position...

sen ska jag smida mina planer på hur Pilla kan fejka graviditet.. Vore ju inte fel att ha henne här..!!
Tycker det va en bra ide <3
För då hade ju detta varit en piss i viken.. eller en fis i rymden..
Som en vecka semester..  hmm ja här ska planer smidas..
puss darling..

nu njut av er fredags kväll.. massa fredagsmys till er!!

Kommentarer
Postat av: Pilla

Jag kanske helt enkelt få gå ut på stan och dra med första bästa karljäkel hem och bli gravid på riktigt. Eller nej förresten. Då blir jag fast med en unge i 18 år. Glöm det.

2011-02-05 @ 16:38:10
URL: http://pilla.devote.se
Postat av: Pilla

Men Karlsson, uppdatera! Tant Hålken vill se massa bilder på sin lilla Livis. Saknar er som tusan och önskar ni var här! Pussa min lilla fisunge! Kram kram!

2011-06-19 @ 01:25:26
URL: http://pilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0