Regn regn...

Regn står som spö i baken utanför.. Va trött man kan bli av dåligt väder.
Har ju haft sov morgon idag.. Mycket skönt det.
Men okej jag jobbar ju sent ikväll:( Sen blir det tidig morgon på onsdag. sen väntar ett läkarbesök..
Usch, hata sjukhus.. det bara knyter sig i magen när man tänker på det..  Hoppas bara att det inte är ngt allvarligt... men det tror jag inte..
Men ändå känns det jobbigt att gå dit.. Fick namnet på min läkare.. Öhh kunde inte tolka om det va en man eller kvinna ens. Hoppas det är en kvinna, känns lite mysko om en manlig ska va och "gräva" i mitt  down there..
Förstått iaf att det är ganska vanligt med cellförändringar. Skönt det, då är man ju inte själv i världen iaf..
även om det känns så när man ser brevet där det står att man har cellförändringar.
Första tanken vatt ju.. HJÄLP jag har cancer.. sen när verkligheten kom ifatt mig så insåg jag att det är la inte så allvarligt. Händer många kvinnor. Försöker tänka så, och att det inte är så allvarligt.. Tror det lugnar mig lite iaf.
Men men nu ska jag inte tänka på det utan förbereda mig för jobbet istället.
äta innan kanske..
Fy va hemskt känns som jag bara skriver att jag ska äta :p 
Ha en super tisdag alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0