Ledig förmiddag:)

Sitter och slöar. ska snart bära iväg till jobbet. jobbar eftermiddag idag. Känns som om jag har startat ett helt nytt liv, jag har fått lite fritid, FAtta att det är helt nytt för mig. Ångrar inte en sekund att vi gjorde dessa schemorna på jobbet:)

Har ringt runt och kollat va matjord kostar, ringt till sjukan.. Väntar på att dom ska ringa upp:(
Sen har jag eldat, tvättat upp alla vinter kläder klart:) Skönt!!

I helgen va vi på bröllop, super kul och vädret va kanon...
sen så i söndags så firade vi liilla Klas som fyllde nämre 30 än 20 hihihi..
Åren tar ikapp, konstigt jag som inte känner mig en dag äldre.. ÄN.... Öhhh typ 16 kanske..
Känner mig nog till och med mindre vuxen nu än va jag gjorde när jag va 16. Då va man ju så "stor" och "vuxen"
;)

Ska klippa mig med sen.. och färga mig.. ska blogga upp före och efter bild sen då:)
Nu är det dax att göra ngt åt skabbet.. HAr inte klippt mig sen innan jag åkte till Australien och det är 3 månader sen... SHIT tre månader det va länge, så länge har jag alldrig gått. Ja ja får la se va det  blir av det idag då.. Lite ljusare iaf..Och kortare:)

HA en super bra dag alla och här känns det som om sommaren aldrig kommer:(
Fick jag la för att man så att det va vändningen nu när det va så fint i helgen..
Men igår så haglade det och sen kom jag hem från jobbet och hittade typ snö högar från haglet nedanför stuprännan.. Fy fanken det är ju slutet på maj...
Hoppas bara det blir fint till bröllopet på lördag... annars kommer jag frysa......Arslet.. av ... mig...

ha det.. puss och kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0