Kväll igen..

Gu va dagarna går fort nu va det kväll igen och dax att sova. Imon blir det tidigt på jobbet.. Klockan 8:a
Okej okej.. Det är tidigt för mig kanske jag ska tillägga.
Pratade just med sambon han va på väg hem nu.. Och det SNÖADE..
April vilken jäkla månad alltså.. Snacka om april väder.
Kallt varmt snö regn Hagel blåst ja allt på en månad Suck.. Tur att vi har hus att krypa in i och inga kojor..HIHI 
MEN hallå insåg ju just att det är ju MAJ ju... Va fanken det kan ju inte snöa i maj...
Sjukt va konstigt :p

Gick i affärer idag en sväng och insåg snabbt att det va dax att handla och skäma bort mig lite
Konstigt att man mår bättre av sånt. Provade viserligen skor i mängde men blev bara deprimerad av att alla skor var förstora över vristen. Frågade killen i affären om han hade ngt tips för att få större vrister....
Men han kom inte med ngt bra förslag :(
Ja ja jag får la klara mig i mina svarta converse som mer eller mindre är grå nu och ser ut att falla samman, Dom är ju sköna ju....
Längtar till sol och värme så man kan damma av och ta fram sina sandaler och visa lite tå och känna sig allmänt ljus och gla igen..

Nu drar jag mig sakta mot sängen och hoppas att falla in i dom lyckliga drömarnas värld och inte behöva grunna ngt på morgondagens tripp till sjukan..

Sov gott och dröm söt alla.. :)

Kommentarer
Postat av: Signe

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-13 @ 20:58:59
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0