Fredag imon

Konstigt att man kan längta så till fredag och helg..  Har varit en intensiv dag på jobbet idag och kännde mest hela tiden att jag skulle nog varit hemma idag.. Kände hur det krampar och är som en tung mens verk mest hela tiden, Pratade med en vän till mig idag som gjort desamma och jag insåg snabbt att jag är ju inte onormal iaf, för hon hade ju haft ganska ont hon med.. skönt att höra. Trodde jag var känsligast i Sverige.
Hoppas att det slutar snart...
Kom hem från jobbet och åt skräpmat(orkade inte laga ngt)
Sen fick jag en varm kännsla i mej när jag såg pillas kommentar.
Miss you so darling, men följer dej på bloggen.. Du verkar ha det super:) Njuter med dig..
Men saknar dej back home..

Nu är det dax att sova igen och vakna till en varmare dag, Hoppet överger mig inte om att snart snart är det sommar.. och Sol..
Om inte annat så får jag drömma mig till varmare länder i natt:)
Sov gott alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0