Ensam kväll hemma

Suck va tråkigt en ensam kväll hemma Klas jobbar eftermidda denna vecka:( Blir himla tomt utan han på kvällen.. Och så är det ju mörkt ute.. känner mig lite mörkrädd:( tänkte sätta mig lite med min bokföring men konstigt nog så drar man ju sig alltid in i det sista med sånt tråkigt shit...
Tänkte det är ju alltid ok att skriva lite:) ÖHHH världens dummaste bortförklaring kanske..
Fast det är jag ju bra på, Bortförklaringar alltså!
Kom och tänka på en mycket rolig eller pinsam sak...
Det va när jag gick i skolan, vi satt klassen samlade och åt lunch i matsalen, Då kom det fram en kille till en av tjejerna i klassen och snackade lite. När han sedan vände på klacken och gick så "råkade" jag se att han va lite hjulbent.. och kläckte ut mig utan att tänka...
- Gu va hjulbent han va.....
- vem?? Min pojkvän menar du...?? Svarade tjejen i min klas med ett lite ironiskt leende...
För att på ngt vänster rädda mig ur situationen så kläcker jag dess utom ur mig...
- fast så farligt va det inte...
FAtta va pinsamt.. Men med facit i hand har jag ju blivit äldre och ev klokare och kan idag kanske försöka
tänka lite innan man talar:) Som tur är tog ju hon det bra och hon sa att det va lugnt(tror jag, det va typ 7 år sedan)
Guuu det va tider det.. Min lilla frisör klass... HiHiHi
Kan ju sakna babesen lite.. Många väldigt olika men ändå lika:)
Coolt att ett sånt tillfälle bara kan ramla över en så.. Fniss
Minnen är bra.. de kan man leva på länge..
NU får jag la ta och köra igång med min bokföring...  Suck.. På momangen...
Utan att pasera gå....

Natti och hej svejs....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0