Barnvakt..

Idag har varit en intensiv dag. Jag började dagen med att förbereda lite sysslor med min syster och hennes företag som hon nu startar. Hon är hästfysioterapeut (eller hur det stavas)
Mycket roligt att följa henne i upp starten nu, med tanke på mitt egna företag så har vi mycket att lära av varandra:)
Klas bror med barn är nere i helgen och hälsar på från stockholm. Så då passade vi på att ta med alla ungarna, och vuxna:) och for till Johan och Christian och deras ladugård med datoriserade robotar för mjölkning.
Barn som vuxna tyckte alla att det va spännande, vilka tekniker:) Att en robot kan hitta spenorna på en kossa och tvätta och mjölka.. Riktigt coolt att se:) Sen bar det hem och så tog vi en tur och hängde med syster åsa när hon skulle rida, Och då ni då hände ngt stort:)
Alvin klas bror son som är 4 år och 5 månader, testade och cykla utan stödhjul:) Ok det gick toppen, han va kung i hille på att cykla nu:)
Så himla kul att se ett barn lära sig så.. och så ramlar man lite men upp och på att igen, och glöm inte bromsa står jag och skricker när jag inte längre orkar springa med, och när han bromsar så ropade jag ner med fötterna.
Det va riktigt kul:)
Och nu avslutar jag kvällen med att flytta hit max med all hans packning och ska va barnvakt inatt och under hela morgondagen:)
Kul att kunna låna alla barn ibland.
så vi börjar väl morgonen med att kratta lite gräs hos svärmor om det inte står som spö i packen:)
sen får vi la se va som händer under dagen:)

Skönt det va idag med lite varmare luft... Äntligen kanske vi går mot lite sommar snart ändå!!

Sov nu så gott alla söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0