RAS Risk!!

Kan man nog lungt säga. Igår satt jag lungt och stilla vid datorn när jag plötsligt väcks till i min upptagenhet av ett jäkla brak...
VA f-n va det??? 
Springer ut och kollar, ser inget... Samtidigt ringer det och det är syrran...
- du, jag tror att en av er såg byggnader är lite lägre.....??
VA VA VA??
Kasta oss i bilen och drar ner och kollar...
Jo mycket riktigt, den va ngt lägre nästan platt på ena kortsidan..... Uppps!!
 JA va gör man... Typiskt...!!!
Allt ska ske när man ska åka.. Kunde det inte hänt för en vecka sen.... :(

Jo imon drar vi...
Gu va skönt.. Bara inte fler byggnader kollapsar innan.
Idag ska jag packa klart.. Gå på en lång och avslappnad massage, en hel kropps massage. :)
Man måste ju unna sig lite lyx.
Sen ska jag säga bye bye till mina arbetskamrater.
Sen det svåraste, säga hej då till MAX...  Och pappa, syrrorna.. Ja det blir tufft.
Kommer ju sakna dom så..
 
Nu är det dags att göra nytta
Ha en super dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0