Vardagen är tillbaka...

Nu va man tillbaka till vardagen.. Okej kom ju hem för två veckor sen men mycket att göra mindre skrivande...
Väskorna kom till slut.... hela...
men det va lite dystert att packa upp dom..
Annika och jonas är även dom hemma och välbehållna..

Skönt att vi han hem innan all shit med ask moln kom..
Stackars pilla nere i cypern hon har nog och göra nu.. 
försöka göra Massa turister som inte kan komma hem nöjd..


Nu är det slut med semester blogg för min del och Nu blir det Vardagen..
Men den kan ju alltid ha lite äventyr med sig den oxå.. Eller så kanske det blir en ny resa... ;)


Nu ska ja gå och sova.. Klockan är mycket..

Natti natti..

Kommentarer
Postat av: Pilla Sjöholm

Tack för du tänker på mig. Fy fan vilken första vecka på jobbet, haha! Men jag lyckades till slut få hem alla gästerna med plan till Stockholm igår!! Saknar dig min finaste älskling! Puss puss!

2010-04-21 @ 19:13:25
URL: http://pilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0