En mycket trevlig helg:)

Igår va det dax för saras(Klas kusins) Möhippa och det va en mycket trevlig tillställning.
Jag började dagen med att köra ner till malmö där vi skulle hålla till.
Åkte till Saras gamla skola och möte upp resterande deltagare, Många mycket trevliga vänner till sara:)
Sen kom Sara cyklande på en snygg pimpad cykel:)
Det blev champagne frukost och sen bar det mot helsingborg för fem kamp:)
Det va riktigt kul, testade att skjuta lerduvor för första gången. det va coolt:)
Traktor race, pilbågs skytte..
Sen blev det malmö dans center för en 70 tals dans med självaste sara i fronten:) Mycket roligt om jag bara hade haft lite kordinations förmåga :P   Utan Varken takt känsla eller kordination förmåga så blev det helt och hållet en mycket fin dans:)
Tur att övriga brudar bar upp det och inte minst sara som bjöd på sig själv:)
sen va det till att fräscha upp sej för att sedan gå ut och äta...
För övriga gänget höll det på hela natten men för mig bar det av hemåt igen efter middan.
Måste säga att allt va mycket välplanerat (av saras syster Lisa och två vänner) och bra och inte minst roligt..
Tror att Sara va mycket nöjd..

 Sen idag blev det en lång sovmorgon.. Skönt och välbehövligt:)
Sen blev det till att städa, röja, eller va man vill säga.
Vi tog iaf tag i att ränsa i alla våra lådor och vråar:)
F-N va skräap man samlar. Halv toma schampo flaskor sen x antal år, tömda förpackningar av allt möjligt, Tänkte iaf börja mitt nya liv och slänga allt när det är slut och inte flera år senare för att man ställer det på bänken sen hamnar det i skåpet och sen står det där. Känns skönt nu iaf:)
Nu ska jag sova och dröma många söta drömmar.
Hoppas alla ni haft en super helg:)

Kram och Go Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0