SOLIG DAG :) ELLER:(

Känns lite surt.. idag sprack det upp ute och solen smög sig fram och färgade himlen blå... Okej några moln va det me.. fast dom ser jag förbi!! typiskt och ingen klas här då som kunde ta ut mig.. men typ en timme senare när jag jagat hit honom så skymde det och solen sken med sin frånvaro.. ingen mening att jag ska få känna plusgrader och vår inte... JA ja jag hinner la det sen.

I ja vilken kväll va det nu.. blir vecko vild.. ja en kväll här i alla falll så kom min doktor efter att jag haft världens psykbryt. och efter ett långt samtal så fick jag tillslut tillåtelse att gå ur sängen..
Tänk er själva inlagd på torsdagen och sen inte röra er ur sängen.. Sova i sängen, äta i sängen , titta tv i sängen allt!! JA OKEJ INTE RIKTIGT ALLT... JAg fick gå på toa.. Lyxigt va..
Inte konstigt man blir knäpp..
Men det fick jag ändring på, nu får jag på eget bevåg.. gå till matsalen på avdelningen hämta min mat eller äta där, bre min smörgås själv... Så jag får smöret ut på kanterna!!
En helt ny värld och ett lite starke psyke ska jag säga..
Sen fick jag oxå tillåtelse att bli ner körd i rullstol och få två andetag av frisk luft,, fatta va lyxigt!!
men självklart när jag vill ute, första dagen ja fick, så va det molnigt och svinkallt men ack så skönt.
Kom in och va väderbiten efter ca 10 min ute.
helt sjukt!
Så i helgen lovade Klas mig fler turer.. rullstolrace here we come :p

dax att mysa med älskling som är här nu.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0