Känns som det trotts allt kan bli sommar :)

Värmen tränger sakta fram runt knuten. känns som det kan bli sommar trotts allt. Och med värmen kommer det lite energi.. Man behöver verkligen värmen och somarn.
Plockade undan mina vinterjackor idag.. Till slut... Inte en dag för tidigt, kan ni fatta jag har haft vinterjackan framme till mitten på maj, Hoppas verkligen inte att jag behöver rota fram dom igen.

Nu börjar det med bröllop.. I helgen ska jag jobba på årets första bröllop. Ska bli så kul, Bröllop är roligt, att få göra bruden fin:)
Sen nästa helg så kommer nästa, och nästa.. Tre bröllop på rad men bara jobba på 2 av dom.
Känns som det är många som ska gifta sig i år. Tog ett snack med klas en dag och frågade om vi skulle gifta oss.. Kan ni tänka er vilket svar jag fick...
- År 2029 låter som ett bra år..!!!
Jaha jaha tänkte jag, en dag så är det nog dax.. Han sa ju iaf inte att han inte ville gifta sig.. Det är ju alltid ngt bra:)
Tills min kollega räknade ut att då är jag 44 år gammal... FAtta 44 år gammal....
Då kännde jag att okej lite tidigare vill jag gifta mig, jag vill ju inte ha häng mage och hängtuttar, och rynkig som ett russin på minabröllops foton.. Tror att det är så jag kommer se ut iaf..
Och inte blev det bättre av att svärmor räknat ut att hon skulle va 82 år då.. Och då kanske hon inte ens kan gå in i kyrkan själv... Vi får la ha anpassade rullstols platser i kyrkan så alla "gammlingar"kan ta sig in :)
hönni det blir inget med det, så om det ska va så ska det va långt innan dess....

Nu är det dax att göra lite nytta ska nämligen mäta ut mitt land så jag vet hur mycket kantsten som behövs..
Det blir ett mycket fint blomsterland men jäkla va det kostar med sten:( JA ja ska det va fint så får man lida lite i plånboken...
Ska uppdatera er med bilder när det är klart men det ska jag lova att det dröjer nog minst en månad.... Alla blommor ska ju levereras.
Men väntar man på ngt gott så väntar man inte förlänge:)
 HA en super trevlig dag i ev lite solsken, men värme iaf.....
Hej svejs...


Kommentarer
Postat av: Pilla

Jomen jag haller med Klas! 2029 later som ett bra ar. Da har jag nog flangt fardigt runt om i varlden och kan komma hem och ga pa brollop. Ev skulle december 2028 funka ocksa. Skicka inbjudan till Simnatorp nar ni bestamt datum. Puss pa er!

2010-05-21 @ 14:38:38
URL: http://pilla.devote.se
Postat av: Lisa själv...!!!

Lovar Pilla du får en inbjudan... Och komma hem som tärna..Blir nog i december 2028 då.. då är ja ju bara 43 år gammal, en 43 årig tärna med en 43 årig brud.. Det blir najs:) Puss puss

2010-05-21 @ 15:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0