Eksjö ringde..

Fy fanken alltså... svaret hade kommit trodde hon till 99%, men jag får inget veta för doktorn har inte skrivit in det i journalen, och jag skulle avvakta svar via brev.. och om jag inte fått brev inom 2 veckor så skulle jag hojta till igen...
Och så säger hon till mig att jag ska ställa mig in på att OM det blir en operation så blir det i höst.. Men va fanken jag vill inte vänta till hösten.. Fan tycker att man väntar tillräkligt i vården  ändå...
Piss skit blää fan och hans moster känner jag nu...
Ja ja..  JAG FÅR LA VÄNTA DÅ......
 Hoppas att det inte blir ngt mer nu då och att jag slipper en operation..
Och så säger hon det att jag ska va lugn och det gör ingen skillnad att vänta till hösten..
Men va f-n är ni födda bakom flötet...
Jag svarade bara då - nä inte för dej eller er nä.... men för mig...
Jag skiter väl i vad som kanske  händer där inne, jag bryr mig ju om hur man mår av att gå ovetande och inget veta och vänta vänta vänta...
Va f-n tror ni.. Att det är kul att vänta och frågar man inget får man ju inget veta heller...
 Suck Suck.. ja ja nu får jag åka och jobba...
 Kram kram alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0