Dax att jobba

Känns så där idag att gå till jobbet.. Är väl inte så konstigt med tanke på vad jag gick igenom igår.
Sjukhus miljön, läkare och det ondaste jag varit med om i hela mitt liv.
Tur att jag hade syster yster med mig annars hade jag dött.
Hörde ljudet av när dom klippte.. tror jag fått men för livet.
Och nu är det ju bara att vänta, och vänta (som vanligt i sjukvården) och sen se om det blir ngn operation.
Trött och mör efter allt så känner jag mig ändå lättad, blir det en nästa gång så blir det ju under narkos iaf.
Det känns tryggt...
Skulle aldrig utsätta mig för detta igen.. Snyft.
Just nu känns det som att hela mitt packet  åker upp i halsen när jag sätter mig ner, och vrider jag kroppen hastigt så känns det som om mina äggstockar krampar...
Tycker nog allmänt synd om mig själv idag.. Snyft..
Och kallt är det ju ute oxå..
Inget är som det ska..

Dax att åka.. jobbet kallar.. see you later alligater...


Kommentarer
Postat av: Pilla

Hoppas allt gar bra gumman och att du mar battre snart! Alskar dig! Puss puss!

2010-05-06 @ 15:29:13
URL: http://pilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0