I am back...

Men dock lika förkyld och lite deppigare min....
Fick brevet från eksjö igår.. Blev mest chockad men idag har puzzelbitarna fallit på plats.
Det blir en operation..
men ingen tid fick jag utan det skulle dom komma med senare.
Hoppas av hela mitt hjärta att jag inte behöver vänta för länge..
Känns surt endå..
VA så inställd på att det va lugnt.. Antar att det är en stor försvars ställning man tar över sig..
Jaha så nu va en väntan på svar utbytt mot en väntan om när...
SUCK...
Nu ska vi strax sova..
Ska till trollhättan imon på bröllop.. mycket kul..
Men ska la sova lite nu så jag känner mig lite utvilad.. och att förkylningen lugnar sig lite:(
Allt på en gång och en ren
Jakla
Piss Dag
Känner jag nu
bäst att sova bort den fort...

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0