Välkommen med mig på resan till down under

Jag heter lisa och är en tjej från en liten stad som heter Vetlanda. Eller egentligen så bor jag en bit utanför "CITY" på landet :) Hur kom jag hit?? Till bloggträsket alltså jo det va inte svårt.. Jag skaffade en blogg och tänkte att Jag skulle ta med er alla på Äventyr... Och då inte äventyr på landet utan runt i världen....Närmare bestämt..
     

Jag tänkte nämligen att alla mina nära och kära skulle kunna följa våran resa här...
Om tre veckor så drar vi.. 26 februari flyger vi från Göteborgs flygplats.
Vi har planerat och planerat.. Nä så allvarligt va det la inte...
Ideén föddes när vi för ett år sedan flög till USA. på flyget satt vi och såg filmen australia och sa då...
- om vi inte har ihjäl varandra på denna resa så tar vi och Åker till Australien sen då...
Och så nu är vi på gång...
Med i mitt rese sällskap har jag min Sambo klas min bästa vän Annika och hennes sambo Jonas..
-Ok Jonas du få la va min bästa vän oxå :) Lugn...

Och sen får vi la se om vi älskar eller hatar varandra när kommer hem... :)

Kram kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0