Typiskt

Jag som tyckte att allt va under kontroll... Jag och Annika hade ju planerat att inte bli sjuka innan resan...
Nu brast det för mig. Jaja nu är jag kry men varit hemma från jobbet idag. Bäst att hålla 48 timmar sen sista instabila avföring så att säga... Fy F-N har aldrig varit så kass i hela mit liv..
                          Ej så länge men dock så sjuk!!
              Och nu vet jag att vitpeppar korn inte funkar...

Imon blir det jobb igen.. Räknade ut att det bara va 7 arbetsdgr kvar för mig innan resan.
Nu närmar det sig med stora kliv.....
 

Kommentarer
Postat av: Pilla

Du, 7 arbetsdagar är alldeles för lite om du frågar mig. Jag vill helst ha dig här hemma tills det är dags för mig att åka... Måste jag packa min väska själv den här gången? Tur att vi inte behöver flytta en hel lägenhet den här gången i alla fall, haha! Puss på dig, hoppas du är bättre nu!

2010-02-16 @ 15:48:02
URL: http://metrobloggen.se/holly85

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0