Dax att sova..

Suttit och samlat alla papper i rätt högar.. Högar av papper är  min specialitet..
 HAr Inte skrivit på länge här.. har inte riktigt tagit tag i det och sen när skinner en sol stor och gul på himlen och gjorde det typ 30 grader varmt så va jag inte så nära datorn.. dator+vatten blir inget bra..
För badat har man ju gjort nu i sommar..
Fast nu verkar allt va över.. SOMMAREN ÄR KORT....
JA nu lyser den lite med sin frånvaro istället...
 VA på bio igår.. Mycket mysig grej med käraste i ösregnet..
Bröderna karlsson.. Riktigt bra.. att spela så kan inte va lätt.. Mot sig själv!
COOOLT..
Nä nu ska jag slagga men jag återkommer och jag ska se till att det inte dröjer så läng nu.. ;)
Sov gott alla söta..

Kommentarer
Postat av: Pilla Sjöholm

Håll i dig, imorgon sladdar jag in på Arlanda!!!

2010-11-15 @ 15:56:14
URL: http://pilla.devote.se
Postat av: Pilla Sjöholm

Håll i dig! Imorgon sladdar jag in på Arlanda!

2010-11-15 @ 15:57:00
URL: http://pilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0